• Kako trenirati tokom raspusta?
  • Šta, kako i koliko trenirati za vrijeme raspusta? Obzirom da se nalazimo u veoma toplom periodu, od velike važnosti nam je da znamo kako da sebi prilagodimo trening kojim bi zadržali određeni nivo sportske forme za sljedeću sezinu, a samim tim i podigli svoje sposobnosti na veći nivo.

    Prije svega upoznaćemo se šta predstavlja sportska forma za igrača i koliko je važna.

    Sportska forma je stanje organizma sportaša koja omogućava visoke rezultate u toku cijelog ciklusa treninga tokom takmičarske godine.

    Šta trenirati?

    U ovim danima koji su ispred nas dajemo vam nekoliko savjeta za održavanje forme koja se može postići kroz:

    -Plivanje,

    -Jutarnje trčanje,

    -Igranje drugih sportova,

    -Duge šetnje,

    -Vožnja bicikla,

    -Igranje sporta kojim se bavimo,

    -Odlazak u fitnes centre.


     

    Kako trenirati?

     

    Vrlo je važno za bilo koju aktivnost koju provodimo da ima određene smjernice. Mnoge aktivnosti koje su navedene  mogu se provoditi veći broj sati, dok recimo odlazak u fitnes centre treba biti programiran i pod nadzorom. Za sve što radimo na prvom mjestu treba da nam bude naša sigurnost .

    Koliko trenirati?

    Samo programirane aktivnosti imaju intenzitet, obim i volumen, tj.da su tačno usmjerene na određene sposobnosti. Međutim, u ovim toplom danima mi bez problema možemo da mnoge aktivnosti radimo bez nekih posebnih programa, izuzev upotrebe fitnes centra.

    Ljeto je raznoliko za mnoge aktivnosti, pa iskoristite ove dane i bez granica uživajte u svim mogućim sportovima. Obzirom da ljetni period sa sobom nosi mnoge prednosti , a najveće su mogućnt treniranja na  otvorenom i u raznim uslovima. Pošto se sportovi međusobno razlikuju razumljivo je da će i putevi, sredstva i metode usavršavanja biti različiti.

    Suština zakonitosti heterohronosti treninga sastoji se u tome da je u trenažnom procesu neophodno voditi računa o promjenjivosti pojedinih treninga neprekidno mijenjajući sredstva, metode i parametre ekstenziteta i intenziteta opterećenja.

  •  
  •  
Developed by "BOT d.o.o. Sarajevo"